dimecres, 1 de febrer de 2017

Cursa solidària Save the children



Per segon any, hem realitzat la cursa solidària Save the Children. Ha estat tot un éxit de participació!!!

Recordem que els donatius recollits es destinaran a Etiòpia per poder millorar algunes escoles, oferir materials als xiquets i xiquetes i ajudar-los en la mesura del possible. 

En breu informarem de la quantitat recaptada.
Només rebem informació de la destinació de la nostra aportació amb la revista del projecte, us ho comunicarem.

Moltíssimes gràcies a tots, xiquets i xiquetes pel seu esforç, famílies, pares, mares, iaios, iaies, patrocinadors, i sobretot a l'AMPA!

6 comentaris:

Olga Garcia ha dit...

Em pasat un matí molt divertit, ens ho hem passat d´alló més bé!!! Esperem que pugam recaudar més diners que l´any passat per als xiquets que ho necessiten. Gràcies per tot l´esforç realitzat a tots els familiars i xiquets i a tú Celia per donar-nos eixa espenta per poder realizar tantes coses. Mil gràcies i fins l´any que be.

Anònim ha dit...

Hola Celia soc Estela de 5e passarem un mati super divertit ,espere que havem recaudat igual o mes que l'any passat . Ho he passat super be!!!!

Anònim ha dit...

Hola Celia soc Estela de 5e passarem un mati super divertit ,espere que havem recaudat igual o mes que l'any passat . Ho he passat super be!!!!

Anònim ha dit...

Hola Celia soc Mireia de 5é. Moltes gracies per tot el que fas amb nosaltres. M'agradat moltissim el video ha quedat super xulo.Ho vaig passar genial en la carrera va ser molt divertida. Moltes gracies!!!

Salva Iranzo ha dit...

Hola compañera, m'agrada molt el teu bloc. Enhorabona per la feina ben feta 👍🏻

Anònim ha dit...

Hola Celia , soc Adda de 6é , ho vaig passar molt be el dia de la carrera sense contar el imprevist que vaig tindre , i tambe volia agraïrte tot el que estas fent per nosaltres.Moltes Gracies!!!