dilluns, 9 de maig de 2016

Dia Internacional de l'Activitat Física

Ja està ací!!!Tal i com ens van prometre, ha arribat a l'escola el premi al nostre esforç!! Ens han enviat aquest material des de la Fundació Trinidad Alfonso i el Comité Olímpic Espanyol per haver participat amb el nostre vídeo!!


90 escoles han fet el seu video com nosaltres, ara esperem el resultat del video guanyador, que recordem que rebran un xec regal de 2000 euros per invertir amb material d'Educació Física.

Creuem els dits a veure si tenim sort!!

4 comentaris:

Olga Garcia ha dit...

Enhorabona!!!!! Ara a creuar els dits per que el nostre video siga el guanyador.

Anònim ha dit...

Hola Celia. M'agrada molt el material nou.Meu vaig passar molt be fent el video i a quedat molt xulo.Adeu Celia.
Mireia de 4t

Anònim ha dit...

de segur que el aprofitarem per a molts jocs i ens ho pasarem molt be utilitzantlo per a jugar a jocs molt divertits com els que hem estat fent
de natalia 5e A

Anònim ha dit...

Hola Cèlia soc carlos de quart. M'ho vaig passar molt bé fent el dia de l'activitat física. A vore si tenim sort i ens toca eixe xec per a comprar més material. Adeu