dijous, 28 de gener de 2016

Els Jocs JIP

Els alumnes de cinqué, hem començat a treballar els jocs JIP, Jocs d'Innovació Pedagògica. Les característiques més importants d'aquests jocs són: 
 -Equips mixtes i pocs nombrosos per augmentar la participació de tothom. 
-Es treballa en materials molt variats. 
-Es treballen situacions d'atac i defensa de diversos jocs d'invasió. 
-Són molt adients per a la iniciació esportiva. 
-Hi ha de 4 tipus: JIP al diamant 
                            JIP al receptor 
                            JIP a l'esquivador 
                            JIP a la plataforma 

 Hem començat pel primer joc al diamant. 
Us ha agradat? 
Expliqueu les vostres experiències!

10 comentaris:

  1. Com m'agrada aquest bloc !! Cada dia està més xulo.
    Celia us proposa activitats ben boniques, i vosaltres ho teniu que passar pipa.
    Enhorabona a tots i totes els que participeu, Bravo!!!!
    A vore quin dia seguim fent les rodes... ja tinc ganes de vore-les pemjades pel pati.

    ResponElimina
  2. Hola Celia sóc Nerea de cinqué. M'agraden molt les fotos que ens has fet.
    M'agrada molt el joc del diamant, m'ho he passat molt be jugant amb els meu companys.
    Ja tinc ganes de que arribe el dilluns per a jugar al diamant però en una pilota de rugby.

    ResponElimina
  3. hola celia soc Marc de 5 els jocs JIP estan molt guai tenim que fer equips i dona igual qui vaga en cada equip si pessa mès o menys tambè tenim que tocar el balo tots els membres de cada equip i quan estabes davant no et podien molestar per a no ençertar-la i no es pot tocar a l'altre i el que te la pilota no es pot menejar

    ResponElimina
  4. Hola soc Arantxa de sisé ma agradat molt esta joc paraix molt divertit.

    ResponElimina
  5. Hola Celia soc Clara de 5é i volia explicar ben bé com es el joc del Diamant:
    Es formen dos equips mes o menys amb els mateixos participants. Es coloquen dos cercles a terra a una qual distància, al mig de cada un dels cercles es posa un Cón i dalt una Pilota de Tenis; que es el Diamant .
    Quan els dos equips estan formats i els cercles amb el seu diamant estan preparats comença la partida. Per a intentar aconseguir el Diamant la Pilota u objecte que saja utilitzat ha de pasar per tots els membres de l´equip. Qui te la pilota no es pot menejar del joc on aja enpomat la Pilota. Per a intentar furtar la pilota s´ha de posar dabant del seu contrincant alqual van a pasar-li la Pilota i per l´aire s´ha dintentar empomar-la. Quan la Pilota ha pasat per tots els membres de l´equi ja es pot anar a per el Diamant. Per a intentar tirar el diamant de dalt del cón sa de llançar la pilota però si al tirar derrumbes la pilota i tambe el con el pun es nul.

    CELIA M´ENCANTA AQUES JOC ESPERE TORNARLO A FER I SI POT SER FENTLO UN POC MES COMPLICAT!!

    ResponElimina
  6. hola soc Jara de cinque i la meua experiencia es molt bona el que jo he apres es que sense algu no podem continuar i es de conviure amb els meus companys !!!!!! adeeeeeu

    ResponElimina
  7. hola soc Jara de cinque i la meua experiencia es molt bona perque es de conviure amb els companys

    ResponElimina
  8. hola soc Jaume de 5é a mi m'ha agradat molt perquè tenen que participar tots i cada un dels membres de l'equip

    ResponElimina
  9. Hola Celia, soc David d 5éA.
    M'agradat molt el joc del diamant perquè per a poder guanyar un punt tot l'equip ha de tocar la pilota. Axí participen tots, m'ha fet pensar que tots son importants en un equip.

    ResponElimina