diumenge, 7 de desembre de 2014

Hoquei 6é

En diverses parts del gimnàs hem practicant amb formes d'utilitzar l'estic. En la part del frontó ho han fet per parelles passant-se-la o colpejant la paret per torns. En la part del gimnàs on estan les espatlleres han fet un circuit amb l'estic. En les grades hem fet algunes proves , fent moviments amb la pilota i la colpejant-la a la porteria. Després hem fet l'activitat en els estics, separats per dos equips: els taronja i els verds.
Han de passar al camp contrari sense xocar-se  i marcar a la porteria. Més tard en quatre porteries hem jugat a HOQUEI X 4 hi ha quatre porters, hem de marcar en dos porteries i defensar les altres dos . Consisteix en que no vagen tots a per la pilota i també que practiquem corrent sense alçar l'estic del terra.

Arantxa de 6é

4 comentaris:

Anònim ha dit...

M´ ha agradat molt aquest joc .Soc Carolina de sise.

Anònim ha dit...

Soc Carolina de sise m´ ha agradat moltissim aquest joc

Anònim ha dit...

Celia soc Arantxa se a quedat molt xulo:)

lydia ha dit...

Hola, sóc Brenda de sisé i m'ho he passat molt bé jugant els partits de hockey.M'agrada molt!!